تو کنکور باید بدونی چه تست هایی رو اول حل کنی و چه تست هایی رو آخر! یعنی استراتژی حل تست داشته باشی . تازه چه جوری سریع حل کنی که وقت کم نیاری و استرس نگیری! اینارو هم من بهت می گم ، ما که با هوشیم باید راهمون فرق کنه!!!
همیشه بچه ها می گن خیلی می خونم اما درصدم خیلی فرق نمی کنه!!! ما تو این کلاس ها ، در عرض 16 جلسه (8هفته) درصد های پایین رو تا 50 درصد و درصدهای بالا رو تا 20 درصد بالا می بریم. پس شانس قبولی تو رشته های خوب برات بیشتر میشه!!!
تو این دوره قرار نیست همه ی فیزیک رو بگم ، اما همه ی نکات مهم رو می گم ضمن این که بررسی می کنیم احتمال اومدن کدوم تست ها بیشتره و چی کار کنیم با خیال راحت تر تست فیزیک بزنیم . کاری که خودت به تنهایی نمی تونی انجام بدی
امسال برای پانزدهمین ساله که کلاس تست و نکته و همایش برگزار می کنم، این دوره از اوایل اردیبهشت96 شروع میشه ، روزهای دوشنبه ، هشت هفته طول می کشه و تو هر هفته دو جلسه کلاس داریم و تو این کلاس ها تست های احتمالی و نکات اساسی رو بررسی می کنیم
اسفند ۱۳۹۵
ش ی د س چ پ ج
« بهمن    
 123456
۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳
۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰
۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷
۲۸۲۹۳۰  
 

نوشیدن آب قبل از غذا موجب کاهش وزن می‌شود

تغذیه > نوشیدنی‌ها – همشهری آنلاین:
مطالعات تازه نشان می‌دهد افرادی که دو لیوان آب قبل از غذا می‌خورند، از وزنشان کاسته می‌شود.

محققان می‌گویند کتاب رژیم را ببندید و قرص‌های لاغری را کنار بگذارید. جدیدترین شیوه کاهش وزن مصرف ۲ لیوان آب قبل از غذا خوردن است.

یک مطالعه تازه نشان می‌دهد افراد میانسال و بزرگسال که ۲ لیوان آب قبل از غذا در هر وعده غذایی مصرف می‌کنند، کالری کمتری دریافت کرده و نسبت به کسانی که از نوشیدن آب طفره می‌روند بیشتر وزن از دست می‌دهند.

محققان در یک مطالعه، گروهی از زنان و مردان ۵۵ تا ۷۵ ساله چاق و دچار اضافه‌وزن را به ۲ گروه تقسیم کردند. به یک گروه گفته شد تا رژیم کم‌چرب و کم‌کالری را رعایت کنند و به گروه دیگر گفته شد تا همان رژیم را رعایت کنند اما قبل از صبحانه، ناهار و شام ۲ لیوان آب بخورند..

بعد از ۱۲ هفته، افرادی که قبل از وعده غذایی آب نوشیده بودند، ۷ کیلو وزن از دست دادند، در حالی که افرادی که هیچ آبی قبل از غذا مصرف نکرده بودند، ۵ کیلو یعنی نزدیک ۳۰ درصد کمتر وزن از دست دادند.

به گفته محققان، وقتی افراد قبل از وعده غذایی آب مصرف می‌کنند بین ۷۵ تا ۹۵ کالری کمتر دریافت می‌کنند.

نوشیدن آب یک راهکار بسیار ساده برای کاهش وزن است و راهی مناسب برای افرادی است که برای کاهش وزن خود تلاش می‌کنند.

به گزارش سلامتیران به نقل از هلث‌نیوز، محققان می‌گویند ما نمی‌گوییم نوشیدن آب بیشتر موجب سوختن چربی‌های اضافی می‌شود بلکه برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند و به دنبال رژیم کم کالری هستند، استفاده از این روش می‌تواند جزیی از برنامه رژیمی آنها باشد.

این تحقیق در نشست سالیانه انجمن شیمی آمریکا در بوستون مطرح شده است.

گرفتن رژیم جهت کاهش وزن برای بسیاری از افراد چاق و دچار اضافه‌وزن مشکل است اما نتایج بررسی‌ها نشان داده است افرادی که به نوشیدن آب قبل از وعده‌های غذایی مصر هستند نه تنها از وزن خود می‌کاهند بلکه این کاهش وزن به صورت ۶۸۰ گرم به طور متوسط ادامه خواهد داشت.

به گفته محققان مرکز تغذیه دانشگاه کارولینا، افرادی که مقدار بیشتری آب مصرف می‌کنند نوشیدنی‌های شیرین کمتر مصرف کرده و بیشتر میوه و سبزی که کالری کمتری هم دارند، مصرف می‌کنند.

وقتی پیش از خوردن  غذا، آب بنوشید، میزان غذای دریافتی‌تان هم کاهش پیدا می‌کند.

بــرچسب ها :
, , , ,
امتیاز دهیـد :
اگر این مطلب را دوست دارید پس like کنید :

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



 
 
نظرات :
2933
بازدید امروز :
1993
بازدید دیروز :
2864
تعداد عضو ها :
13497
کل مطالب :
2177
 
تلفن :
021-66388462
فکس :
021-66389469
همراه :
09121184523
ارسال پیامک :
10008395
[email protected]
 
نماد اعتماد الکترونیکی