تو کنکور باید بدونی چه تست هایی رو اول حل کنی و چه تست هایی رو آخر! یعنی استراتژی حل تست داشته باشی . تازه چه جوری سریع حل کنی که وقت کم نیاری و استرس نگیری! اینارو هم من بهت می گم ، ما که با هوشیم باید راهمون فرق کنه!!!
همیشه بچه ها می گن خیلی می خونم اما درصدم خیلی فرق نمی کنه!!! ما تو این کلاس ها ، در عرض 16 جلسه (8هفته) درصد های پایین رو تا 50 درصد و درصدهای بالا رو تا 20 درصد بالا می بریم. پس شانس قبولی تو رشته های خوب برات بیشتر میشه!!!
تو این دوره قرار نیست همه ی فیزیک رو بگم ، اما همه ی نکات مهم رو می گم ضمن این که بررسی می کنیم احتمال اومدن کدوم تست ها بیشتره و چی کار کنیم با خیال راحت تر تست فیزیک بزنیم . کاری که خودت به تنهایی نمی تونی انجام بدی
امسال برای پانزدهمین ساله که کلاس تست و نکته و همایش برگزار می کنم، این دوره از اوایل اردیبهشت96 شروع میشه ، روزهای دوشنبه ، هشت هفته طول می کشه و تو هر هفته دو جلسه کلاس داریم و تو این کلاس ها تست های احتمالی و نکات اساسی رو بررسی می کنیم
اسفند ۱۳۹۵
ش ی د س چ پ ج
« بهمن   فروردین »
 123456
۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳
۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰
۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷
۲۸۲۹۳۰  
 

معرفی دبیران برتر کنکور

معرفی دبیران برتر کنکور

 

در این قسمت تلاش می کنیم تا برترین دبیران و مولفین ایران  را به دانش آموزان ، خانواده ها و موسسات آموزشی معرفی کنیم

 

 ورود به صفحه ی دبیران برتر کنکور

 

یه دبیر خوب و موفق از نظر ما دبیری است که :

بر اساس برنامه و طرح درس  حرکت می کند و  به مسایل مشاوره ای و مدیریتی وارد نمی شود که  این امر باعث افزایش  دیسپلین ودر نتیجه افزایش موفقیت می شود.

۱-انسجام منطقی در روش تدریس خود دارد.

۲- طرح درس سالانه و روزانه هماهنگ با سرفصل های یک آزمون واحد( و نظارت مشاورین بر اجرای آن) ارائه می دهد.

۳-نگاه تیمی به همه ی دروس  دارد و با توجه به میانگین وزنی آنها در کنکور تکلیف و آزمون و… ارائه می دهد.

۴-آزمون فرصتی برای یادگیری و هدف آن شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان است.

۵-تحلیل بعد از آزمون در اولویت دبیران قرار می گیرد.

۶- دبیر  می داند که محوریت سیستم آموزشی است

۷-دبیران می‌توانند محتوایی که خودشان مناسب می‌دانند را بر مبنای این چهارچوب طراحی و آموزش دهند

۸-برنامه ریزی مطالعاتی در تخصص مشاور است پس باید دبیر به نظر مشاور محترم توجه نماید . تدریس هم یک کار تخصصی است پس مشاور هم نباید درتدریس و جزییات کلاس دخالت نماید .

۹-البته متخصصین نظارت و راهنمایی معتقدند از آن جا که هدف اصلی ” یاد گیری ” است باید عواملی که به یاد گیری بیشتر کمک می کند ویا موانعی که باعث عدم یادگیری می شود ، توسط مشاور کشف و به صورتی که به معلم بر نخورد در اختیار دبیر قرار گیرد . کشف این موارد می تواند با کمک دبیران و دانش آموزان صورت پذیرد .

۱۰-انتظار از دانش آموزان برای پیشرفت قدم به قدم در حد ۲۰۰ تا ۳۰۰ تراز

۱۱-دشواری دروس برای برخی از دانش‌آموزان که توانایی ذهنی کمتری برخوردارند موجب سرخوردگی و در نهایت ترک تحصیل آن‌ها می‌شود که دبیر می تواند در این زمینه به دانش آموز کمک کند

۱۲-اگر دانش آموزی در درس خاصی ضعف داشته باشد، دبیر در کلاس توجه ویژه ای به نیازهای او کرده و حتی ساعات زیادتری را برای تدریس به او اختصاص می دهد

 

 

 

 

بــرچسب ها :
, , ,
امتیاز دهیـد :
اگر این مطلب را دوست دارید پس like کنید :

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



 
 
نظرات :
2933
بازدید امروز :
13
بازدید دیروز :
2097
تعداد عضو ها :
13544
کل مطالب :
2183
 
تلفن :
021-66388462
فکس :
021-66389469
همراه :
09121184523
ارسال پیامک :
10008395
[email protected]
 
نماد اعتماد الکترونیکی