با توجه به این که خیلی ها امکان اینو ندارن که برن تو کلاس های خوب و از امکانات کلاس استفاده کنن از طرفی خودم هم تا حالا تو شهرهای زیادی رفتم و دیدم که امکانات زیاد خوب نیست و یا…. حتی تو همین تهران خیلی ها به خاطر ترافیک و…وهزار و یک دلیل دیگه نمی تونن کلاس برن
کلاس فیزیک کنکور- شروع8 آذر
این کلاس به همت جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران از 8مهر در خیابان میرداماد تهران تشکیل می شود و تا تیر سال آینده کلیه ی مباحث فیزیک پایه و پیش تدریس می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 26645100 تماس حاصل فرمایند
همه وقتی می بینن داری کلاس و مدرسه میری ، بهت می گن درس بخون !! درس خوندن راحت ترین کار ممکنه!!! فقط معلوم نیست که چرا خودشون این راحت ترین کار رو انجام نمی دن؟!آره درس خوندن راحته ، اما به شرط این که بدونی کی ، کجا و چه جوری بخونی!
دی ۱۳۹۵
ش ی د س چ پ ج
« آذر    
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاعات خود را وارد کنید

 

آشنایی با نکاتی درباره فیبرهای غذایی

نشان داده شده است که فیبرهای غذایی میزان کلسترول خون را پایین می‌آورند و خطر بیماری قلبی و دیابت را کاهش می‌دهند.

فیبرهای غذایی مواد کربوهیدراتی غیرقابل هضمی هستند که در بسیاری ازغذاها از جمله میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شوند و جزء مهم هر رژیم غذایی سالمی هستند.همچنین مکمل‌های حاوی فیبر نیز در بازار موجودند.

آکادمی پزشکان خانواده آمریکا این نکات را در مورد فیبرهای غذایی توصیه می‌کند:

• هر روز دست کم به اندازه ۴.۵ فنجان میوه و سبزی بخورید. از جمله غذاهای دارای مقادیر زیاد فیبر اینها هستند: سیب، پرتقال، توت و سایر میوه‌های توت‌مانند، گلابی، کلم براکلی، هویج، لوبیا، نخود سبز و گل کلم.
• سعی کنید که به جای نان سفید، نان گندم کامل بخورید و شلتوک را جایگزین برنج سفید کنید.
• می‌توانید سبوس گندم را به غذاهایی که می‌پزید اضافه کنید.
• لوبیای پخته بخورید.

بــرچسب ها :
, , , ,
امتیاز دهیـد :
اگر این مطلب را دوست دارید پس like کنید :

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.



 
 
نظرات :
2933
بازدید امروز :
567
بازدید دیروز :
2885
تعداد عضو ها :
13397
کل مطالب :
2164
 
تلفن :
021-66388462
فکس :
021-66389469
همراه :
09121184523
ارسال پیامک :
10008395
info@m-ganji.com
 
نماد اعتماد الکترونیکی